پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال با شکست مس کرمان با سپاهان صدرنشین هم‌امتیاز شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس که در سومین هفته از فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برابر مس کرمان قرار گرفته بود، موفق شد با پیروزی 2 بر صفر در این دیدار خود را به یک قدمی صدر جدول برساند. پرسپولیس و سپاهان اکنون با 7 امتیاز در بالای جدول قرار دارند و سپاهان تنها به لطف گل زده بیشتر صدرنشین است.

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار پیام صادقیان در دقیقه 65 و قاسم دهنوی در دقیقه 75 به ثمر رساندند.

[B]نیمه اول[/B]

نیمه نخست این دیدار بسیار کم‌برخورد، کم حاشیه و کسل کننده بود. به گونه‌ای که هیچ یک از دو تیم در این نیمه صاحب موقعیت قطعی گل نشدند. 10 دقیقه اول بازی به طور خاص بسیار آرام و با طومانینه از سوی هر دو تیم پیگیری شد.

10 دقیقه دوم بازی دو صحنه حساس داشت. اولین حرکت در دقیقه 13 توسط لوسیانو ادینیو خلق شد. این بازیکن در یک حرکت توانست می‌توانست با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شود اما حسین ماهینی به خوبی توپ او را دفع کرد.

در دقیقه 17 نیز میثم حسینی از پرسپولیس توپ خوبی را به روی دروازه مس ارسال کرد اما مدافعان مس در این لحظه باهوش عمل کردند و با دفع توپ آن را به یک ضد حمله تبدیل کردند. این ضد حمله در ادامه می‌رفت که برای پرسپولیس خطرساز شود اما با خطایی ماهینی بر روی ادینیو غائله ختم شد.

ماهینی با این خطا اولین بازیکنی بود که کارت زرد داور را در برابر خود دید. تماشاگران پرسپولیس پس از اخطاری که داور به ماهینی داد، نسبت به تصمیم‌های او حساس شدند و در چند نمونه به تصمیم‌هایش اعتراض کردند اما اعتراض‌های آن‌ها از فریاد زدن و سوت بلند فراتر نرفت و به نظر می‌رسد که تنبیه‌های جدید کمیته انضباطی و کسر امتیاز از چند تیم به دلیل توهین تماشاگران، اثربخش بوده است.

10 دقیقه سوم پرسپولیسی‌ها روی دروازه تیم مهمان خیمه زدند و در چند نوبت خطرناک ظاهر شدند. در خطرناک‌ترین اتفاق این دقایق سانتر ماهینی می‌رفت با اشتباه مدافع مس وارد دروازه این تیم شود اما در نهایت پرسپولیس را صاحب یک ضربه کرنر کرد.

در ادامه، بازی بسیار آرام و کسل کننده پیش رفت تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول پرسپولیسی‌ها در دو صحنه بسیار خطرناک ظاهر شدند. در حالی که چند دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده بود، ضربه سر قاسم دهنوی نزدیک بود وارد دروازه مس شود که با واکنش زیبا و بموقع دروازه‌بان این تیم، راهی کرنر شد. در ادامه هم شوت میثم حسینی دروازه‌بان مس را به واکنش واداشت.

[B]نیمه دوم[/B]

نیمه دوم با همان سبک و سیاق نیمه اول آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی این نیمه چندان خطرناک ظاهر نشدند.

دقیقه 52 اولین صحنه حساس نیمه دوم اتفاق افتاد. در این لحظه محمد نوری توپ ارسالی حسین ماهینی را با ضربه سر به سمت دروازه مس شلیک کرد اما توپش به کرنر رفت. 30 ثانیه بعد پرسپولیس دوباره صاحب موقعیت شد و این بار سانتر زیبای ماهینی با سر سید صالحی مماس شد و به دست دروازه‌بان مس رسید.

این دو حرکت، نیمه دوم هیجان‌انگیزی را برای هواداران تیم میزبان نوید می‌داد و از این رو تماشاگران تشویق‌های بی‌امان خود را از سر گرفتند.

دقیقه 65 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد و این پیام صادقیان بود که پرسپولیس را به گل رساند. در این لحظه توپ را به روی دروازه مس سانتر کرد اما پیش از آنکه سید صالحی روی آن اثر بگذارد، شهداد نژاد دروازه‌بان مس توپ را به پشت محوطه جریمه فرستاد و اینجا بود که صادقیان با شوتی دقیق، اولین گل بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 75 گل دوم برای پرسپولیس به ثمر رسید. این بار قاسم دهنوی گلزنی کرد تا در این بازی دو خرید جدید پرسپولیس گلزنی کرده باشند. اولین گل پرسپولیس در این فصل را نیز سید صالحی که امسال به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده است برابر تراکتورسازی به ثمر رسانده بود.

پس از اینکه پرسپولیس با دو گل از مهمانش پیش افتاد، کمی عقب نشست و این کار فرصتی را برای بازیکنان مس فراهم آورد تا به سمت دروازه پرسپولیس حمله کنند. کرمانی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند چندین بار تلاش کردند که به محوطه جریمه پرسپولیس برسند. این کار آن‌ها باعث شد که در فاصله 3 دقیقه دو ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک به دست بیاورند اما از هیچ کدام از این فرصت‌ها نتوانستند استفاده کنند تا نتیجه بازی تغییری نکند.

[B]ترکیب ابتدایی دو تیم[/B][B]:[/B]

پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، پیام صادقی و سید مهدی سید صالحی

مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، عبدالکریم اسلامی، فرهاد سالاری، علیرضا ابراهیمی، اسماعیل علی‌شیرازی، فرزاد حسین‌خانی، احمد حسن‌زاده، محمود تیغ‌نورد، مصطفی شجاعی، ادینیو و میلاد جهانی

گل‌ها: پیام صادقیان (65) و قاسم دهنوی (75) برای پرسپولیس

تعویض‌ها: سمیر بگوویچ (34) به جای میلاد جهانی، شهرام گودرزی (62) به جای مصطفی شجاعی و آرش روشنی (71) به جای احمد حسن‌زاده برای مس و حمیدرضا علی‌عسگر (60) به جای غلامرضا رضایی، مهرداد کفشگری به جای محمد نوری (83) و و محمد عباس‌زاده به جای سید صالحی (91) برای پرسپولیس

کارت زرد: دقیقه 17 حسین ماهینی از پرسپولیس و مصطفی شجاعی دقیقه 45 از مس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:54 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه